Ellermann RED-BOXX LOGISTIK görgős tűzoltó cserefelépítmény elektromos járművekhez

Gyártó:     

A német ELLERMANN piacvezető az elektromos gépjárművek tűzoltására alkalmazható cserefelépítmények fejlesztésében és gyártásában. A vízzel, illetőleg aeroszollal működő tűzoltó konténerek számos további beavatkozási lehetőséget kínálnak, így logisztikai vagy éppen vízszállító feladatra is alkalmasak.

Külső méretek: kb. 6.900 x 2.550 x 2.000 mm (teljes hosszúság a segédkeret túlnyúlásaival kb. 7100 mm)

Belső méretek: kb. 6.500 x 2.300 x 1.750 mm

Térfogat: kb. 25 m3

Segédkeret:

  • horgos cserefelépítmény rendszerhez DIN 30722-1 és DIN 14505 (tűzoltósági szabvány) szerint
  • INP180-ból készült segédkeret középen megerősítve, 6 mm S235JR
  • függőleges sínek az elülső falon (RR350)
  • emelőhorog Ø50, S 355 J2+N
  • a függőleges sínek között teljes magasságban lökhárító lemez (8 mm-es S 235J)
  • zsírozható és cserélhető külső műanyag görgők
  • magasabbra szerelt külső görgők a segédkeret távoli helyzetben történő teljes alátámasztásához (ezzel csökkentve a pontterheléseket és a segédalváz elhajlását)

Konténer:

  • alaplemez 5 mm-es St 37.2-ből (S235JR)
  • oldalfalak 3 mm-es St 37.2-ből (S235JR)
  • téglatest alakú konténer, függőleges falakkal
  • felső fedőprofil U300-ból
  • kerettávolság 750 mm
  • mindkét hosszú oldalon egy hosszirányú merevítés található éles részként 3 mm-es St 37.2-ből (S235JR)
  • rozsdamentes acélból készült technológiai szekrény a homlokfalon, menetirány szerinti bal oldalon
  • ponyvakampók körben, hálók vagy ponyvák rögzítéséhez

Raktérajtó:

  • alumíniumból készült, 3 t tengelyterhelésig felhajtóként használható
  • rugófeszítéses működtetés a könnyű kezelés érdekében
  • tömítés: speciális saválló gumitömítéssel
  • 2-2 utánállítható feszítőrögzítő oldalanként
  • speciális zsanérok, melyek egyedileg utánszabályozhatóak
  • a konténer és az ajtó közötti rés fölött ívelt Hardox védőlemez: nyitott állapotban a rés és a tömítés védelmét biztosítja, míg zárt állapotban becsúszik a konténerbe

Vízfeltöltés és vízelvezetés:

  • 2x B-75 Storz csatlakozó a homlokfalba beépítve (kb. 1400 mm-re a padlótól) a feltöltéshez
  • 2x A-110 csatlakozó az ürítéshez, golyóscsappal, az elülső fal sarkában, szívózsomppal
  • a feltöltő- és ürítőcsonkok helye igény szerint módosítható

Csörlő:

  • elektromos csörlő 24 V, IP68, 8,1 tonnás húzóerő, felülre szerelve, az elülső falon belül, rádiós távirányítóval
  • kb. 27 m horganyzott csörlőkötél, Ø 11 mm
  • kb. 200 mm-rel a padlólemez felett beépített csiga a csörlőkötél megvezetésére
  • határolócső (Ø 90×8 mm) ütközésvédelemként keresztirányban a homlokfal védelmére
  • kiegészítő kábeles távirányító kb. 9 m-es csatlakozókábellel
  • mindkét oldalfalon rögzítőszem az oldalirányú csörlőzéshez és húzókötél készenléti állapotú rögzítéséhez

Elektromos rendszer:

  • 24 V-os rendszer a rozsdamentes technológiai szekrényben (homlokfalon)
  • 2 db 12 V 210 A/h zselés akkumulátor, 24 V (210 A/h) tápellátás a teljes rendszer önellátó működéséhez
  • beépített akkumulátortöltő csepptöltéshez, 230 V tápkábellel (CEE – Schuko)
  • 2 db LED spotlámpa (kb. 27 W-24 V / 2000 lm / IP65) a homlokfal belső oldalán, a konténer belső megvilágítására

Festés, feliratok:

  • kívül-belül kétszer alapozott és festett (RAL 3000) 2K minőségben
  • körben fényvisszaverő kontúrjelölések az ECE 104 szerint
  • „AB – High Voltage” felirat mindkét oldalon
  • utánvilágító matrica biztonsági és használati útmutatóval

Dokumentáció és tanúsítás:

  • a tartály a DGUV 114-011 szabálya szerint tanúsítva
  • konténer-ellenőrzési könyv (digitalizált) az UVV szerinti éves ellenőrzés dokumentálásához
  • használati útmutató és dokumentáció minden részegységhez (csörlők, akkumulátorok, töltők stb.)
  • 24 órás víznyomás-próba, 1,20 m vízmagasságig